2013. szeptember 16., hétfő

#7

Mindig ez az utálatos hétfő. MINDIG.

(A magyar helyesírás baklövése szerintem, hogy a mindig szót rövid i-vel kell írni. Hiszen olyan jó az, amikor panaszosan mondod: mindíííg. )

Reggel folyamatosan tesómékra kell várni indulásnál, mert milyen tesó vagyok én, hogy nem várom meg őket, aztán 45-kor indulunk ki az 50-es buszhoz. Egyébként a rágós parfümöt 5 méterre érezni, Csabi jegyezte meg a hátam mögül, milyen jó illatom van... hát, mit mondjak, nem épp neki akarok tetszelegni.

Tanultam törire, mint a gőzös, és nem írtunk. Ez meg kellett volna, hogy nyugtasson, DE NEM, mert így csak húzzuk-halasztjuk. A matek már megint katasztrofális volt, már azt is megkérdezték a tanártól, hogy tanított-e valahol ezelőtt, mert hamarabb kiszámoltuk az egyenletet, mint ő...

Elmentem énekkarra is. Miért van az, hogy minden picsának jó hangja van, és bekerül az énekkarba? Lassan oda is fejhallgatóval fogok járni, hogy ne halljam az idegesítő nyekergésüket. Meg is fájdult a fejem, ahogy szokott, mert nyolcvan ember van bezsúfolva egy terembe, és egyáltalán nincs levegő.

Bazsi kifuvarozott minket a buszmegállóba (abban a kocsiban a lufitól az ukrán cigiig minden fellelhető), Bandival meg KisBandival beszélgettünk, aki a tesója, és bár lány, de nekünk most már KisBandi. Egyébként nagyon hasonlítanak a reakcióik :D

Bár ő meg azt hitte rám meg Pattira, hogy testvérek vagyunk (és ahogy az szokott lenni, engem néznek fiatalabbnak).

Hazajöttem, és már fel is készültem egy örömteli délutánra, amikor megláttam, hogy légyinvázió keletkezett a szobámban. Az irtás úgy egy óráig tartott, közben a fejfájásomon nem segített a légyirtó, a poloskákkal pedig még nem végeztem teljesen, mert azok megbújnak. Utálom ezt az öreg házat, most már haza akarok menni. Túl sok itt a... minden.

Egyre fogy a szabadidőm, napról napra többet kell tanulni. Nem tetszik ez nekem. Ha időm van edzeni, akkor erőm nincs. És persze olyan vagyok, aki már csak lelkiismeretből is tanul.

Remélem, hamar eljön a hétvége. Holnap már kedd, dupla magyar, dupla angol, dupla biosz. Azt szeretem.
Egyébiránt körömlakkot akarok venni.



1 megjegyzés:

  1. Nekem se tetszik ez a sok tanulás...
    B hét, egymás után 4-szer 8 óra. Meg fogok halni...Idő előtt :(

    VálaszTörlés