2013. szeptember 10., kedd

#4

Tegnap esti agytekervény-túlpörgésemnek köszönhetően ma reggel egy nagy rakás kakiként keltem fel... de aztán rájöttem, hogy készülni kell. :(
(Hogy bír Patti 5:40-kor kelni???)

Az angol tanár folyton felad házit, amit aztán másnap kiad órai feladatnak, persze senki nem szól, hogy az házi volt, és mindenki elkezd beszélni, a tanár ránk rikácsol, hogy miért nem csináljuk a feladatot... de persze ha egyszer kihagynám a házit, biztos nem felejtené el, hogy feladta...

Várom már, hogy leérettségizzek.

Az osztály egyre nehezebben bírja a halál unalmas magyarórákat. Főleg, hogy vettük a Balázsolás c. verset, rögtön elkezdtünk röhögni Balázson, hogy ő a torok védőszentje, megBalázsolja a lányok torkát esténként, és egyéb perverzségek. A bioszóra undorító volt, alig vártam, hogy kijöjjünk.

A márkánál vettünk mogyoróvajas túrórudit (nagyon finom), meg találtam ilyen aloe verás italkát, holnap megnézem, hogy van-e benne káros cucc, és ha nincs, akkor veszek. :3

Ma sütünk anyával, mert holnap lesz a munkahelyi búcsúztatója.
Kijelentettem neki, hogy ha megkapom a szülinapomra a pénzt (enyhe célzás), akkor elmegyek fodrászhoz.
Úgy döntöttem, nem festetem be, inkább vágatok neki formát, olyat, mint nyolcadikban volt.
Ilyen lesz kb: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ_AnhEx527KCX410uG70QvmYXjQ4VG-XYWzB9rv2526vtvSdnW

Visszatérek önmagamhoz :D

2 megjegyzés:

  1. Aloe vera helyett rögtön ALONE verát olvastam. XD
    Jajj, házi...Ne is mondd. Mi matekból vagyunk így.

    VálaszTörlés