2014. március 29., szombat

-szépek a csillagok
-menj haza.
-itthon vagyok. kint ülök az udvaron.
-mi van rajtad?
-pizsama...
-menj be. most.
-nem akarok. jó itt.

*

-mit csináljak?
-csak hallgass meg... aztán mondj valami okosat.

*

-tudod ez olyan, mintha lenne egy asztal, amibe mindig belerúgsz. egy idő után már észre sem veszed. én is mindig belerúgok ebbe az asztalba, és már tökre megszoktam. csak most rám esett egy kibaszott zongora.
-bújj ki alóla.
-hívtam egy zenészt. épp vele beszélek.
-a zenész nem biztos, hogy elég erős, hogy felemelje a zongorát.
-de legalább játszik rajta

*

-nem mondom azt, hogy tegyél úgy, mintha semmi nem történt volna...
-úgy fogok tenni, ismersz
-tudom...

*
-és milyen a könyvem?
-hát... mennyire valóságos, és mennyire kitalált?
-mixelve.
-gondoltam.
-önző egy dolog, de valakinek csak jó lesz...

*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése