2014. március 7., péntek

összegzés, állapot

ma bring me the horizon-t játszottak a suliban... énekelve mentem fel az első emeletre
sapkában járok, mert le van nőve a hajam
ma minden jó volt
nagyon boldog voltam, pörögtem, ettem csokit. Balázs nekem adta a croissantja felét <3

nagyon jót kosaraztunk
Misi megfogta a derekam
még jó, hogy Balázs nem látta... behúzott volna neki
utálják egymást
mondjuk én kedvelem Misit
és nem kelt bennem érdeklődést ha megfog

délután kimentem Pattival meg Fruzsival görkorizni
mindig a szexről beszélgetünk a végére
most is
a temető mellett
röhögve

szörny(ű)ek vagyunk szerintem
de a halottaknak már úgyis mindegy
és ők nem pletykásak

holnap én főzök

hétfőn megyek úszni reggel
szépek a lábaim
sehol egy karcolás
a hasamon lehetne mit javítani





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése