2014. március 12., szerda

párbeszédek

"te vagy a legjobb dolog az életemben."

"tényleg?"

"tényleg."

"milyen szar lehet akkor a többi..."


-

"miért van gyufa a zsebedben?"

"mert cigiztem."

"minek? elrontod a tüdejedet."


-

"miért álltunk meg?"

"megvárjuk a másik buszt."

"mi?miért?mikor jön?"

"tizenöt perc"

"miért nem öltem meg magam, amikor még nem volt késő..."

-

"én most akkor is iszok egy kakaót, ha megköveztek."

-

"nincs még megzenésítve a dalod?" (anya)

-

"na, például így most minden jó. és ha úgy érzed, elromlik, emlékezz erre a pillanatra."

-

"ez a felejtés ragályos. mikor karmoltál ki?"

-

"ilyenkor olyan fejed van, mint egy kislánynak, aki rosszat csinált, és el akar bújni, de aztán mégis visszajön."

-

"kettőnk közül nem akarsz inkább te gyereket szülni?"

-

"van egy szendvicsem... elszívjuk felesbe?"

-

"nekem tényleg az a legborzasztóbb rémálmom, hogy valami dagadt ember testében ébredek, aki nem tud megmozdulni."

-

"éhes vagyok és agresszív"

"de miért vagy agresszív?"

"MERT ÉHES VAGYOK"


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése