2014. március 19., szerda

boldog

szóval boldog vagyok
ottmaradtam nála tegnap
rájöttem, hogy utálok hazamenni
nem azt utálom kifejezetten, amikor itthon vagyok
hanem amikor az iskolában ülök, egyszerűen elfog egy undor, hogy haza kell mennem
néha egész jó, mint pl. ma
beszélgetünk, poénkodunk
de van, amikor hétvégén nem beszélgetek senkivel
és amikor Balázzsal találkozom, akkor jövök rá, hogy több óra telt el úgy, hogy senkihez sem szóltam

de aztán rájöttem, hogy nem lehet az sem az otthonom
és borzalmas érzés volt rádöbbenni, hogy tulajdonképpen sehova se tartozom
de ő azt mondta, hogy hozzá, és kész

rájöttem, hogy minden család el van baszva valahol

Bencééknek a boldog családi életről kellett írni fogalmazást
Bence annyit írt az a4-es lapra: "Nagyon jó."

én még hozzátettem volna: "lehet"

nem, amúgy tudtam volna írni
mert nem mindig szar

idén sem lesz gyerekünk
megjött


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése