2014. július 30., szerda

ijaj

Mindig nyáron lesz olyan betegségem, ami eddig még nem volt, vagy ami rohadtul ciki, vagy rosszkor jön...

Úgy egy hete kezdett el fájni a hasam, de szüneteket tartott, és azt hittem, elmúlt, aztán tegnapelőtt visszajött, tegnap már alig bírtam mozdulni, úgy görcsöltem, haza is jöttem, nem boldogítottam Balázst az állapotommal, és ma is folytatódott... és már tökre beparáztam, hogy valami komoly, mert eddig még nem volt ilyen, hogy csak a hasam fájt, és semmi hasmenés, hányás... ráadásul nem múlt el.

Aztán rávettem magam, hogy elmenjek dokihoz, illetve Balázs vett rá, és hát... vírust kaptam vagy bacit vagy mi az istent. A lényeg, hogy piruláznom kell még 5 napig, de szerintem már jobban leszek holnapra. Most vettem be először gyógyszert, és már tudok ülni. :)

Egyébként szerencsétlen voltam, mert csak tv-t tudtam nézni, a laptopom ugyanis túlmelegedett az ágyon, de felülni meg nem volt erőm. :'D Kurva sok a reklám. És a comedy centralon már nem megy susi maci.
De néztem egy jó dokumentumfilmet a stonehenge-ről.

Balázs csinált nekem tegnap egy szerencsekarkötőt:) és pénteken meglátogat, ha jól leszek, megyek is vele vissza. :) nagyon remélem.

Anya vett nekem kekszet meg gyümit... mondtam neki, hogy ne vegyen zabkekszet, mert az drága, erre vett egy mégdrágább skót kekszet, ami rohadt finom...

Ja amúgy felvettek az eltére :DD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése