2014. július 6., vasárnap

feszt meg minden

Voltam rockfeszten. Baromi jó volt. Voltak ugyan dolgok, melyektől nehéz volt elvonatkoztatni, és néha rám jött az az érzés, hogy basszus, én ezt nem akarom... de hát muszáj. Néha muszáj a fasznak a rossz oldalán állni.

Patti nagyon maga alatt volt a múlt héten, ezért gondoltuk, elvisszük fesztiválozni. Pénteken kezdtük, egy szuper vezetésóra után sminkeltem, és mentünk. Jöttek az ikrek is, bár hiperbunkók voltak... szóval nem hiányoztak.

Este sikerült berúgnom... megnéztünk valami koncertet, de igazából ültünk a réten, és iszogattunk-beszélgettünk-cigizgettünk... jöttek hülye poénok...
Aztán nagyon hideg lett, és nem volt semmi jó zene, úgy döntöttünk, hazamegyünk...

A szombati már érdekesebb volt, előtte lementünk a partra is, és nem mertem beleugrani a vízbe... jéghideg volt és ugye nem ér le a lábam és ugyebár vízfóbiám van... szóval féltem még a létrán is lemenni. Aztán mondták ott idegenek, hogy megcsinálták a szabadstrandot... lementünk megnézni.
Balázzsal mertünk bemenni, mindketten lábsérüléssel jöttünk ki. Én belerúgtam egy kőbe, az ő talpát felvágta egy kagyló. Szóval úgy döntöttünk, hogy nincs több strand.

Este játszott a Hurkatöltő nevű zenekar, Pisti a dobosuk... imádtuk.  :D Ordítottunk végig, Dani hozott egy hurkatöltőt, azt lóbáltuk a levegőben...
Szóval rohadt jó volt :D denszeltem Pattinak... röhögött... Balázs folyton a nyakába akart venni az Alcoholica koncerten... mondjuk felhúzott mert úgy volt hogy Metallica tribute, és vártam, hogy majd jó Metallicákat játszanak, de nem ismertem csak a The One-t.

Ez után vége is lett az egésznek, hazamentünk...
Ma meg újra lementünk a partra, ééééés beugrottam a vízbe:) igaz az első pár másodpercben azt hittem, megfulladok, de utána jobb lett, és úsztam is :D
Jövő héten meg tábor *.*  úszok egész héten.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése