2014. június 21., szombat

Amikor megírtam a wonderlandet, azt hittem, hogy milyen jó lesz majd 2. részt írni, fél év alatt rengeteg olyan dolog történik velem, velünk, amit érdemes papírra, illetve képernyőre vetni, aztán, zsupsz...
tele van az életem olyan dolgokkal, melyeket nem lehet klaviatúrára dobni.

Annyi mindent tudnék mondani, de nem lehet, vagy bonyolult, vagy egyszerűen nem férne bele ebbe a blogba...
Leérettségiztem, bár azelőtt is volt sírás-rívás, angol érettségiről majdnem elkéstünk, ahhoz képest 80%-os emelt angolt csináltam... a matekom lett egyedül 3-as, de az nem nagyon izgat.
Az ofi azért megszívatott egy picit, de 90%-os magyarral zártam, és 4-es törivel, infóval. Ami kellett, az meglett rendesen. Persze egy agyfasz volt az egész, bolondok háza...
Balázs 100%-os törit csinált...

Aztán jött a bankett, ott aztán volt minden, de ilyen jól még soha nem éreztem magam az osztályközösségben... olyan emberekkel beszélgettem, akikkel amúgy egy szót nem váltottam hat év alatt...

Másnap iszonyatosan elkezdett fájni a fogam, harmadnapra bedagadt a fél arcom, még most is így nézek ki... jön a bölcsességfogam. De azért cuki volt, hogy megvárta a szóbeliket... megvárta, míg le ÉRETTségizek, haha

Most pedig egyedül vagyok, illetve Balázs nélkül, és próbálok megküzdeni a rám szakadt szabadidővel, meg ezzel a kurva fogammal, ami miatt nem sok mindent tudok csinálni...

Ma könyvkiadókat kerestem, a legtöbb reménytelen, a kicsikkel nem érek semmit, de van egy egész jó, csak ahhoz kéne kb. 300 ezres tőke... főleg, ha átvágják az embert... de hát ki tudja.
Rajzolni is kéne valamit, de nem tudok... a szobámban nincs net, apám miatt nem sok mindent tudok itt a konyhában csinálni, amúgy az egész ember egy hazugság, csak akkor beszél velem normálisan, ha részeg, és nekem a részeg őszinteség gyáva őszinteség... de mondjuk már baszhatom.

Egyébként fájdalomcsillapítókon élek, holnap elvileg megyünk shoppingolni, kíváncsi vagyok, hogy fogom bírni... de ha nem javul, akkor meglátogatom a fogorvost jövő héten... elvileg le fog menni a duzzanat, de ha rosszul nő, akkor, ahogy az imént említettem, baszhatom.

Még nem érzem a szabadságot...

2 megjegyzés:

  1. Dafuq :"D Komoly az a töri, grat neki! Emelt vagy közép?
    Gratulálok neked is, ügyes vagy. ^^ Bankett...? o.O Nekünk nem is volt. Mondjuk szerenád se... :"D De én csak örülök neki, hisz azt is nekünk kellett volna intéznünk - osztálypénzgyűjtő kisjányka jelentkezik :"D Hajrá ahhoz a kiadóhoz, bár szerintem az lenne a legjobb, ha valaki felfigyelne rád ^^ :)

    VálaszTörlés
  2. Közép...:D
    Köszi.
    Mi nem csináltunk olyan normális bankettet, hogy tanárok-diákok, csak egy osztálybulit, és meglepően jó volt. Mondjuk a szalagavató utáni buli se volt rossz. De most tényleg mindenkivel tudtam beszélgetni.
    A szerenád az mondjuk szar volt.
    Az jó lenne, csak én még ilyenről nem hallottam... ez nem az xfaktor...:/ de szponzorokat kéne találnom, akik támogatják a kiadást. De ez még a jövő zenéje.

    VálaszTörlés