2014. augusztus 30., szombat

a helyzet

Szóval voltunk Siófokon.

De előtte Pesten voltunk... Margit-sziget az új barátokkal... szőkőkútnézés... kurva jó az a szökőkút, a fényekkel meg a zenékkel. Vízipipáztunk kicsit, én három éve nem csináltam, mert mindig fájt tőle a fejem, de most jó volt. Lucával voltunk, meg az új pasijával, aztán kicsit fura volt, a srác 2 méter, és lehajolva kellett velem beszélgetnie...

Siófokon csak ketten voltunk... egy ötemeletes házban, ahol volt jakuzzi... még soha nem ültem jakuzziban. A lámpa szórakozott velünk, mert amikor beleültünk a vízbe, nem működött, aztán másnap boldogan világított és változtatta a színét, még úgy is, hogy be se kapcsoltuk. Na mindegy.

Minden nap boroztunk. Rájöttem, hogy a bor az egyetlen alkoholos ital, amit szeretek. Drága ízlésem van.

Fürödtem a Balatonban. Nagyon hideg volt, és nem is bírtuk benne 5 percnél tovább, de VÉGRE eljutottam odáig, hogy megmártóztam benne.
Amúgy hiányzott már, hogy kettesben legyünk és nyugalomban. Jártuk az éttermeket és a bárokat, karaokeztunk, grilleztünk, éltünk, mint hal a vízben.

Hazajöttem, hogy az utolsó pár napot a családommal töltsem, ennek is ideje volt már. Este kimentem Pattival meg Marekkal, megkínáltak pálinkával, még mindig nem bírom.

Szerdán költözünk a koliba, végül nagy fáradozás után sikerült egy helyre kerülnünk. Hogy kik lesznek a szobatársaim, azt még nem tudom, jelenleg a legnagyobb gondunk az az, hogy nincs hűtő, azt elvileg mindenki magának kell, hogy beszerezze. De hogy a hétszemélyes Toyotával hogy a picsába fogjuk fuvarozgatni a hűtőnket, ha nincs, az még a jövő zenéje (és mi a szöszből veszünk hűtőt???).

Holnap nagybevásárlást tartunk egyébként, jön Patti is... már várom. Már a beköltözést is várom. Mindent.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése